ETAPY WIZYTY HANDLOWEJ

Termin:

13 grudnia 2017 – Warszaw

 


Etapy Wizyty Handlowej to szkolenie, które przygotowaliśmy z myślą o tych wszystkich handlowcach i managerach sprzedaży, którzy pracują w bezpośrednim kontakcie z klientem. Wiedza i umiejętności, które przekazuje Trener znajdą bezpośrednie przełożenie na efektywność odbytych spotkań handlowych.

Uczestnicy poznają i nabywają umiejętność prowadzenia spotkań z klientami w oparciu o sekwencję pięciu etapów wizyty handlowej. Podczas szkolenia trenujemy z uczestnikami wykorzystanie skutecznych narzędzi komunikacyjnych i perswazyjnych dobranych do poszczególnych etapów wizyty handlowej.

Sposób prowadzenia szkolenia:

Szkolenie „Etapy Wizyty Handlowej” jest prowadzone metodami warsztatowymi angażującymi do pracy uczestników zajęć. 80% czasu szkolenia zajmują scenki, ćwiczenia, zadania realizowane przez uczestników, których celem jest nabycie i podniesie umiejętności potrzebnych do odbywania wizyty handlowych zakończonych sprzedażą.

 

 

 

 

Cele szkolenia:

 

Celem szkolenia Etapy Wizyty Handlowej jest przegotowanie uczestników do prowadzenia profesjonalnych i skutecznych spotkań handlowych z klientami.

Biorąc udział w szkoleniu Etapy Wizyty Handlowej uczestnicy:

  • Poznają i nauczą się stosować skuteczne modele komunikacji perswazyjnej.
  • Dowiedzą się jak zaplanować wizytę / spotkanie handlowe z klientem.
  • Zdobędą umiejętności niezbędne do profesjonalnej realizacji kolejnych etapów spotkania handlowego.
  • Przećwiczą skuteczne techniki zamykania wizyty handlowej zamówieniem ze strony klienta.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie jest przeznaczone dla handlowców, specjalistów i managerów sprzedaży rynków BtC i BtB.

 

 

 

 

 

Program szkolenia:

 

1. MODELE KOMUNIKACYJNE I PERSWAZYJNE WYKORZYSTYWANE W TRAKCIE WIZYTY HANDLOWEJ

  • Model Alberta Mehrabiana
  • Model perswazji Yale

2. PLANOWANIE WIZYTY HANDLOWEJ

  • Oszczędzaj swój czas – priorytety PH
  • SMARTT – po co komu cele wizyty handlowej
  • Targetowanie klientów
  • Przygotowanie merytoryczne do spotkania

3. ETAPY (STRUKTURA) WIZYTY HANDLOWEJ

  • Otwarcie spotkania
  • Analiza
  • Argumentacja i prezentacja
  • Zamknięcie rozmowy handlowej

4. ETAP 1 – OTWARCIE SPOTKANIA

  • Budowa wizerunku PH i firmy
  • Co zrobić, aby klient nas aktywnie słuchał?

5. ETAP 2 – ANALIZA

  • Rodzaje pytań wykorzystywanych w rozmowie z klientem
  • Zasada aktywnego słuchania
  • Parafrazy i streszczenia
  • Podsumowanie
  • Informacja zwrotna

6. ETAP 4 – ARGUMENTACJA I PREZENTACJA PRODUKTÓW

  • Schemat argumentacji – technika PCK
  • Wykorzystanie materiałów promocyjnych

7. ETAP 5 – ZAMKNIĘCIE WIZYTY HANDLOWEJ

  • Prognoza
  • Sekwencja wykorzystania technik wpływu społecznego:
  • Stopa w drzwiach
  • Drzwi zatrzaśnięte przed nosem
  • Technika Karate
  • Niska piłka

8. PO WIZYCIE, CZYLI BUDOWANIE TRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI

  • Wpływ serwisu posprzedażowego na jakość relacji z klientami
  • Komunikacja i kontakt z PH jako źródło dobrej relacji

 

 

 

CENA: 390zł netto

Cena zawiera:
Szkolenie jednodniowe
Uczestnictwo w szkoleniu,
Materiały szkoleniowe – Podręcznik,
Materiały piśmiennicze,
Obiady w trakcie szkolenia,
Przerwy kawowe,
Certyfikat ukończenia szkolenia.

Thanks for installing the Bottom of every post plugin by Corey Salzano. Contact me if you need custom WordPress plugins or website design.

Print Friendly, PDF & Email
Share