Sprzedaż Telefoniczna. Telemarketing

Termin: 10 grudnia 2014

Miejsce szkolenia : Warszawa

Trener: Izabela Krejca – Pawski

Każdy z nas odebrał co najmniej kilkukrotnie telefon z ofertą produktów lub usług różnych firm. Z ilu ofert skorzystaliście? A ile ofert odrzuciliście już na wstępie?

Co takiego robił konsultant, że zaciekawił Was swoim produktem? A co sprawiło, że po chwili rozmowy nie mieliście ochoty na dalszą część? Jakimi wymówkami tłumaczyliście brak zainteresowania ofertą?

Szkolenie stanowi praktyczny trening rozmów telefonicznych, skoncentrowany całkowicie na czterech etapach procesu sprzedaży, którego celem jest rozwijanie umiejętności skutecznego pozyskiwania klientów.

 

Cele szkolenia:

 

6 powodów, dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu:

1. Poznasz sprawdzoną formułę, która zapewnia sukces w sprzedaży przez telefon.
2. Rozpracujesz 9 najczęstszych obiekcji klientów oraz stworzysz scenariusze reagowania.
3. Dowiesz się, jak wzbudzać potrzebę zakupu u klienta, dzięki mocnej prezentacji.
4. Poznasz szybką technikę umawiania spotkań.
5. Zdobędziesz i rozwiniesz umiejętności pozwalające na skuteczne zamykanie sprzedaży.
6. Nauczysz się skutecznie przykuwać uwagę klientów w pierwszych minutach rozmowy.

 

Metody pracy w czasie szkolenia:

  •  40% szkolenia stanowią ćwiczenia umiejętności prowadzenia rozmów sprzedażowych.
  • 30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
  • 30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

 

Szkolenie stworzone z myślą o:

 

Handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży, którzy poszukują metod i sposobów zwiększenia wyników sprzedażowych dzięki lepszemu wykorzystaniu rozmów telefonicznych.

 

Program szkolenia:

 

1. KROK 1: MOCNE WEJŚCIE – TECHNIKI ANGAŻOWANIA UWAGI KLIENTÓW PRZEZ TELEFON

  • Model telefonicznej sprzedaży w 4 krokach
  • Techniki „ocieplania” zimnych telefonów
  • Techniki budowania angażujących haków na uwagę
  • Szybka technika umawiania spotkań
  • Czy naprawdę potrzebujesz skryptu?
  • Tajemnica sukcesu w telefonicznej sprzedaży

2. KROK 2: BADANIE POTRZEB, CZY WZBUDZANIE POTRZEB KLIENTÓW?

  • Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać?
  • Techniki wzbudzania potrzeb klientów, czyli dlaczego klienci kupują?
  • Klasyczne CZK, czy angażujące historie – jak przedstawiać ofertę?
  • Budowanie prezentacji, która sprzedaje

3. KROK 3: PRACA Z OBIEKCJAMI, ZASTRZEŻENIAMI I WĄTPLIWOŚCIAMI KLIENTÓW

  • Kiedy klienci kierują się ceną i jak to zmienić?
  • Jak reagować w sytuacji, gdy klient żąda podania ceny na początku rozmowy?
  • 9 najczęstszych obiekcji i 9 sprawdzonych odpowiedzi
  • 3 techniki pracy z obiekcjami: relacyjna, perswazyjna, coachingowa
  • Budowanie scenariuszy pracy z obiekcjami pod potrzeby uczestników
  • Trening w formie intensywnej symulacji pracy z obiekcjami

4. KROK 4: TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY I PRZYSPIESZANIA DECYZJI U KLIENTÓW

  • 4 techniki zamykania sprzedaży, które działają przez telefon
  • Słowa, które sprzedają, czyli perswazja w praktyce
  • Budowanie pełnych scenariuszy rozmów sprzedażowych

5. PLAN DZIAŁAŃ PO SZKOLENIU

  • Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe zgodnie z zasadą SMARTER

Thanks for installing the Bottom of every post plugin by Corey Salzano. Contact me if you need custom WordPress plugins or website design.

Print Friendly, PDF & Email
Share