OBIEKCJE KLIENTA. PRAKTYCZNE METODY ZBIJANIA OBIEKCJI KLIENTA

Dostępne terminy:

  • 28 marca 2018

Miejsce: Warszawa

Obiekcje klienta są nieodłącznym sprzedaży i obsługi klientów zarówno tych na rynku BtB i BtC. Każdy manager i specjalista zawodowo zajmujący się sprzedażą codziennie styka się z obiekcjami swoich klientów.
Obiekcje najczęściej traktuje się jako sygnał gotowości zakupowej klienta. Od tego czy sprzedawcy uda się poradzić z nimi zależy to czy sprzedaż zostanie domknięta z powodzeniem.
Warto zadbać o to, aby obiekcje klienta zostały potraktowane poważnie i profesjonalnie. Szkolenie, na które chcemy Cię zaprosić to wyjątkowy warsztat w całości poświęcony rozwojowi / zdobyciu umiejętności skutecznego radzenia sobie z obiekcjami klientów.
Jak profesjonalnie i skutecznie zbijać obiekcje klienta? O tym już na szkoleniu. Zapraszamy.

Grupa docelowa szkolenia:

Kierując się naszym 17-letnim doświadczeniem w rozwoju umiejętności sprzedażowych szkolenie ze zbijania obiekcji klienta rekomendujemy:

  • Przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, handlowcom, specjalistom ds. sprzedaży pracującym z klientem na rynkach BtB i BtC.
  • Managerom handlowym, szczególnie średniego i niższego szczebla, realizującym sprzedaż bezpośrednio do klientów i kierującym zespołami handlowymi.
  • Key Account Managerom odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę klienta kluczowego.
  • Specjalistom ds. obsługi klienta, którzy realizują również zadania sprzedażowe.

Metoda prowadzenia:

Szkolenie „Obiekcje klienta. Praktyczne metody zbijania obiekcji klienta” ma charakter warsztatu prowadzonego przez trenera praktyka sprzedaży. W trakcie szkolenia weźmiesz udział w ćwiczeniach, scenkach, zadaniach i innych aktywnych działaniach rozwiniesz (i / lub nauczysz się nowych) swoje umiejętności związane ze zbijaniem i radzeniem sobie z obiekcjami klienta. Podsumowaniem warsztatu będą krótkie prezentacje prowadzone przez trenera.

Cele szkolenia:

Celem szkolenia „Obiekcje klientów. Praktyczne metody zbijania obiekcji klienta” jest podniesienie kompetencji uczestników w zakresie radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami zgłaszanymi przez klienta w procesie sprzedaży i obsługi.

Biorąc udział w szkoleniu:

  • Nauczysz się radzić sobie z najczęstszymi obiekcjami klientów takimi jak: „za drogo”, „to nie dla mnie”.
  • Podniesiesz swoje umiejętności rozpoznawania rzeczywistych intencji klientów.
  • Opanujesz niestandardowe metody reagowania na obiekcje klienta.
  • Poznasz i nauczysz się korzystać ze sprawdzonych technik zbijania obiekcji klienta.
  • Dowiesz się jak radzić sobie ze stresem, który może wystąpić w rozmowie z klientem zgłaszającym obiekcje i zastrzeżenia.

Program:

1. CZY KLIENT MA ZAWSZE RACJĘ?

  • Najczęstsze blokady klienta i jak je zbijać?
    • Za drogo
    • To nie dla mnie
    • Nie wierzę w te obietnice

2. ROZPOZNAWANIE RZECZYWISTYCH INTENCJI KLIENTÓW

  • Jak rozpoznać intencje
  • Refleks i odruchy
  • Wiarygodność to nie to samo, co prawda
  • Reakcje dobrego i złego handlowca

3. NIETYPOWE METODY REAGOWANIA NA OBIEKCJE KLIENTÓW

  • Udawanie głupka
  • Może PIWO (Przyjęcie obiekcji, Intencja, Wzmocnienie, Odejście w korzyści)
  • NIE malować na siłę swoim pędzlem na obrazie klienta.

4. SPRAWDZONE TECHNIKI REAGOWANIA NA OBIEKCJE KLIENTÓW

  • Skuteczne używanie słowa „zarzut”
  • Kontrola reakcji klienta
  • Zastrzeżenie to informacja do wykorzystania
  • Metoda bumerangu i masła roślinnego
  • Zaprzeczenia i kompensowania
  • Wsparcie autorytetem

5. RADZENIE SOBIE ZE STRESEM W ROZMOWIE Z KLIENTEM MAJĄCYM OBIEKCJE

  • Empatia pomaga
  • Techniki asertywności
  • Niestandardowe metody NLP w reagowaniu na stres