PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (SPRZEDAŻ PERSWAZYJNA)

Dostępne terminy:

  • termin już wkrótce

Miejsce: Warszawa.

Program szkolenia z perswazji, który prezentujemy w całości jest poświęcony kształceniu umiejętności związanych z perswazją w procesie sprzedaży.

Perswazja, wywieranie wpływu, manipulacja – całe nasze życie to nieustanny proces przekonywania. Przekonujemy dzieci aby poszły wcześnie spać, używamy argumentów aby przekonać żonę, że zakup harleya jest niezbędny dla komfortu rodziny.

Motywujemy pracowników aby wykonywali swoje zadania, zachęcamy klientów do kupna naszych produktów i usług, negocjujemy warunki kontraktów. Bywamy manipulowani gdy sami jesteśmy klientami, współpracownikami, podwładnymi.

Cele szkolenia:

Szkolenie Perswazja w sprzedaży (Sprzedaż perswazyjna) na celu rozwinięcie i podniesie Twoich kompetencji związanych ze znajomością i wykorzystaniem narzędzi perswazji i reguł wywierania wywierania wpływu w procesie sprzedaży i obsługi klientów.

  • Dzięki temu szkoleniu nauczysz się świadomie (i etycznie) korzystać z narzędzi i technik perswazji sprzedając produkty bądź usługi swojej firmy.
  • Będziesz wiedział jak się bronić przed nieuczciwymi taktykami w procesie sprzedaży i negocjacji, a także w innych sytuacjach osobistych i zawodowych.
  • W trakcie szkolenia z perswazji poznasz i nauczysz się stosować reguły wywierania wpływu. Będą to: reguła wzajemności, reguła zaangażowania i konsekwencji, reguła społecznego dowodu słuszności, reguła niedostępności.
  • Dowiesz się czym jest w perswazji: ingracjacja, reaktancja i symplifikacja i zdobędziesz umiejętności korzystania z nich.
  • Przekonasz się i nauczysz się skutecznego stosowania „efektu świeżości” i „efektu pierwszeństwa” w perswazji.

Program szkolenia:

1. SPRZEDAŻ PERSWAZYJNA

  • Pojęcie perswazji
  • Reguła wzajemności
  • Zaangażowanie i konsekwencja
  • Społeczny dowód słuszności – milion chińczyków nie może się mylić
  • Reguła niedostępności
  • Ingracjacja – jak być postrzeganym?
  • Reaktancja – jak nie mówić, że chcemy i osiągnąć cel?
  • Symplifikacja – porozumienie ponad podziałami
  • Efekt Świeżości i Efekt Pierwszeństwa

2. NIEWERBALNE TECHNIKI ODDZIAŁYWANIA W SPRZEDAŻY

  • Aranżacja przestrzeni w rozmowach biznesowych
  • Siła perswazyjna efektu pierwszego wrażenia
  • Możliwości wykorzystania emocji klienta
  • Gesty, postawa, mimika, kontakt wzrokowy, – czyli jak wykorzystać mowę ciała w perswazji sprzedażowej

3. SZTUKA FORMUŁOWANIA ARGUMENTÓW W PROCESIE PERSWAZJI

  • Argumenty i kontrargumenty w procesie perswazji
  • Słowa wzmacniające przekaz – słowa osłabiające przekaz
  • Typowe błędy w argumentacji
  • Kilka magicznych słów

4. WYKORZYSTANIE TAKTYK NEGOCJACYJNYCH W PERSWAZJI HANDLOWEJ

  • Polityka spółki
  • Próbny balon
  • Śmieszne pieniądze
  • Granie czasem i miejscem
  • Nagroda w raju
  • Technika salami

5. JAK SIĘ BRONIĆ PRZED MANIPULACJĄ W ROZMOWACH HANDLOWYCH?

  • Atak personalny
  • Szantaż
  • Blef
  • Gra w eksperta
  • Rzut na taśmę

6. PERSWAZJA A BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM

  • Tworzenie dobrego klimatu
  • Sterowanie własną tożsamością
  • Dostosowanie się do rozmówcy
  • Orientacja na rozwiązanie problemu