Techniki sprzedaży usług

Termin: 26 listopada 2014

Miejsce szkolenia : Kraków

Trener: Izabela Krejca – Pawski

Zakup usługi dla klienta, to trochę jak kupowanie kota w worku. I nie należy się im dziwić, sprawdzenie jakości, rzetelności, terminowości wykonania może odbyć się w zasadzie … po wykonaniu usługi.

Nic więc dziwnego, że sprzedaż czasami prostej usługi zabiera handlowcom więcej czasu i energii niż sprzedaż skomplikowanego, ale namacalnego, produktu.

Jakich strategii i technik powinien użyć handlowiec, aby sprzedać usługę zbudować trwałe i rentowne relacje z obecnymi i przyszłymi klientami?

Sami wiemy jak trudno jest sprzedać usługę dlatego też, przygotowaliśmy praktyczne i warsztatowe szkolenie „Techniki sprzedaży usług”. Program ten dedykujemy wszystkim handlowcom „od usług”.

 

Cele szkolenia

Szkolenie stanowi praktyczny trening sprzedażowy, skoncentrowany całkowicie na wyzwaniach typowych podczas sprzedaży usług.

Celem szkolenia jest zdefiniowanie kluczowych zasad oraz praktyczne przetestowanie technik, które mają kluczowe znaczenie dla sukcesu w sprzedaży usług.

 

6 powodów, dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu:

1. Poznasz model sprzedaży usług, która zapewniają sukces sprzedażowy.
2. Rozpracujesz najczęstsze zastrzeżenia klientów, występujące przy sprzedaży usług.
3. Dowiesz się, jak wzbudzać i zwiększać motywację klientów do podjęcia decyzji.
4. Na nowo odkryjesz, jaką usługę tak naprawdę sprzedajesz, dzięki kluczowemu narzędziu identyfikowania potrzeb klientów.
5. Odkryjesz, w jaki sposób możesz uchylać wszystkie zastrzeżenia i wątpliwości klientów.
6. Otrzymasz potężną dawkę inspiracji i motywacji do pracy, odkrywając ją na nowo.

 

Metody pracy w czasie szkolenia:

  •  30% szkolenia stanowią ćwiczenia umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • 30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń,
  • 40% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

 

Szkolenie stworzone z myślą o:

Warsztat stworzony z myślą o potrzebach osób, które sprzedają usługi w szczególności:

  • Przedstawicielom handlowym sprzedającym usługi,
  • Doradcom klienta,
  • Specjalistom ds. sprzedaży usług,
  • Inżynierom sprzedaży, świadczącym usługi doradcze,
  • Właścicielom firm i przedsiębiorcom.

 

 

Program szkolenia:

1. KLUCZOWE ZASADY W PROCESIE SPRZEDAŻY USŁUG

  • Sprzedaż usług, a sprzedaż produktów-kluczowe różnice i co z tego wynika?
  • Model skutecznej sprzedaży usług
  • Psychologia sprzedaży, czyli jak klienci kupują usługi?
  • Mapa empatii klientów, jako podstawowe narzędzie sprzedaży usług (100% warsztatu)

2. SPRZEDAŻ USŁUG W 4 KROKACH W OPARCIU O MODEL SPRZEDAŻY RELACYJNEJ

  • Przestawienie celu rozmowy, jako pierwszy warunek sprzedaży
  • Techniki badania potrzeb w sprzedaży usług – sekwencje pytań
  • Jak sprawić, aby klient chciał chcieć? Wyzwania w sprzedaży usług.
  • Technika prezentacji usług metodą SELL
  • Prezentacja usługi, jako klucz do sukcesu
  • Budujemy wzorcowe prezentacje uczestników szkolenia (100% warsztatu)

3. KLASYCZNE ZASTRZEŻENIA KLIENTÓW W PROCESIE SPRZEDAŻY USŁUG

  • TOP 5 najczęstszych zastrzeżeń klientów, oraz techniki reagowania
  • Brak potrzeby, jako kluczowe zastrzeżenie
  • Techniki budowania wiarygodnych argumentów uchylających zastrzeżenia
  • Metody zamykania sprzedaży typowe dla sprzedaży usług

4. PRAKTYCZNY TRENING SPRZEDAŻY USŁUG (100% WARSZTATU)

  • Praktyczne warsztaty podsumowujące pierwszą część szkolenia
  • Analiza sytuacji i wyciąganie wniosków
  • Informacja zwrotna i wskazówki dla uczestników szkolenia
  • Podsumowanie w formie listy „dobrych praktyk” w sprzedaży usług

5. PLAN DZIAŁAŃ PO SZKOLENIU

  • Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe zgodnie z zasadą SMARTER

Thanks for installing the Bottom of every post plugin by Corey Salzano. Contact me if you need custom WordPress plugins or website design.

Print Friendly, PDF & Email
Share