Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta.

Termin:

27 września 2017 – Warszawa

29 listopada 2017 – Warszaw

Trener: Aneta Ropek


„…70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani, jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu.”

John McKean

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży. Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.:

  • Dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika.
  • Ciągnący się w nieskończoność proces podejmowania decyzji przez klienta.
  • Odkładanie decyzji i poszukiwanie alternatyw przez klienta.
  • Kolejne oferty pozostające „bez echa”.

Środkiem zaradczym jest wykształcenie u handlowców umiejętności domykania klienta i procesu sprzedaży i wyposażenie ich w skuteczne „techniki zamykania sprzedaży„.

Zapraszamy na jedyne w swoim rodzaju szkolenie poświęcone wyłącznie zamykaniu sprzedaży. Podczas warsztatu pokażemy i przećwiczymy z handlowcami 10 technik zamykania sprzedaży.

Uczestnicy szkolenia „Zamykanie sprzedaży. Domykanie Klienta”:

Opierając się o naszą wiedzę i doświadczenie udział w szkoleniu rekomendujemy handlowcom, doradcom klientów, specjalistom ds. sprzedaży, przedstawicielom handlowym.

 

Cele szkolenia:

 

Uczestnicy szkolenia:

  • Poznają i przećwiczą techniki zamykania sprzedaży.
  • Przypomną sobie etapy procesu sprzedaży i porównają skuteczność różnych modeli sprzedażowych.
  • Nauczą się odczytywać, właściwie interpretować i odpowiednio reagować na sygnały „gotowości do zakupu”.
  • Zdobędą wiedzę o zasadach podtrzymywania kontaktu z klientem i motywowaniu go do zakupu.
  • Zaplanują wykorzystanie zdobytych umiejętności i wiedzy w swojej pracy zawodowej.

Jak jest oceniane trener i szkolenie „Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta”?

„Bardzo konkretna i bezpośrednia osoba, o wysokich kwalifikacjach i doświadczeniu, przykłady z życia wzięte”

„Trener kompetentny. Otwarty stwarzający przyjazną atmosferę”

„Wiadomości na b. wysokim poziomie”

To tylko trzy z wielu pozytywnych opinii i ocen wystawionych przez osoby uczestniczące w szkoleniu „Zamykanie Sprzedaży. Domykanie klienta„. Zapoznaj się ze informacją zwrotną od uczestników szkolenia, komentarzami i oceną szkolenia. Zobacz jak jak wyglądają zajęcia czytaj tutaj.

 

 

Program szkolenia:

 

1. GŁÓWNE ETAPY PROCESU SPRZEDAŻY

  • Główne etapy procesu sprzedaży
  • Porównanie modeli sprzedaży na przestrzeni lat
  • Analiza mocnych stron handlowca i obszarów do poprawy
  • Zrozumieć klienta, czyli umysł a zachowanie
  • Rodzaje klientów

2. TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY

  • „małe kroki”
  • „alternatywa”
  • „wyczerpanie możliwości”
  • „pośpiech promocyjny”
  • „finalna propozycja”
  • „próba produktu”
  • „możliwość zwrotu”
  • „metoda referencji”
  • „zamknięcie przygotowujące”
  • „nie przeszkadzaj”

3. WERBALNE I NIEWERBALNE SYGNAŁY KLIENTA

  • Wykorzystywanie pytań w zamykaniu sprzedaży
  • Parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie

4. OCZEKIWANE ZACHOWANIE HANDLOWCA WZGLĘDEM KLIENTA

  • czyli wiedza
  • Umiejętności
  • Postawa
  • czyli jak po ludzku zdobyć zaufanie klienta

5. PODSUMOWYWANIE ROZMÓW Z KLIENTEM

  • Narzędzia handlowca
  • Podtrzymanie dialogu z klientem
  • Ustalenie ponownego terminu spotkania
  • Motywowanie klienta
  • Podziękowanie i kontakt posprzedażowy

6.KILKA WSKAZÓWEK I PODSUMOWANIE

  • Wnioski grupowe i indywidualne
  • Co wykorzystasz dla siebie, czyli jaki będzie Twój pierwszy krok?

 

CENA: 390zł netto

Cena zawiera:
Szkolenie jednodniowe
Uczestnictwo w szkoleniu,
Materiały szkoleniowe – Podręcznik,
Materiały piśmiennicze,
Obiady w trakcie szkolenia,
Przerwy kawowe,
Certyfikat ukończenia szkolenia.

Thanks for installing the Bottom of every post plugin by Corey Salzano. Contact me if you need custom WordPress plugins or website design.

Print Friendly, PDF & Email
Share