Obiekcje klienta

Przejmowanie klientów konkurencji

Dostępne terminy: 19 września 2018r. 19 grudnia 2018r. Miejsce: Warszawa. Dzięki umiejętnościom wyniesionym ze szkolenia „Przejmowanie klientów konkurencji” sprzedaż, Twoja rozmowa z klientem konkurencji będzie coraz częściej kończyła jego przejęciem. Szkolenia handlowców powinny być dostosowane do realiów ich pracy. A przecież każdy handlowiec codziennie rozmawia z klientami konkurencji. Nawet, jeżeli tak nie jest, to w […]

Szkolenie obsługa trudnego klienta

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem. Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Takie zachowania wywołują w nas silne reakcje emocjonalne, z którymi nie zawsze potrafimy sobie poradzić. Podczas szkolenia z obsługi trudnego […]

Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta

Dostępne terminy: 24 października 2018r. Miejsce: Warszawa. Zrozumienie motywacji klienta, jego zachowania, oraz umiejętność adekwatnego działania handlowca, wymaga poznania procesów psychologii zakupów, oraz rozumienia przyzwyczajeń osób w zakresie komunikowania się, relacji i wartości społecznych. To co decyduje o efekcie handlowym jest najczęściej niewidoczne i nieujawniane przez klientów. Możesz doświadczyć tego podczas szkolenia „Psychologia sprzedaży. Psychologia […]

Perswazja w sprzedaży. Sprzedaż perswazyjna

Dostępne terminy: termin już wkrótce Miejsce: Warszawa. Program szkolenia z perswazji, który prezentujemy w całości jest poświęcony kształceniu umiejętności związanych z perswazją w procesie sprzedaży. Perswazja, wywieranie wpływu, manipulacja – całe nasze życie to nieustanny proces przekonywania. Przekonujemy dzieci aby poszły wcześnie spać, używamy argumentów aby przekonać żonę, że zakup harleya jest niezbędny dla komfortu […]

Techniki obrony ceny

Dostępne terminy: 10 października 2018r. 12 grudnia 2018r. Miejsce: Warszawa. Szkolenie techniki obrony ceny jest odpowiedzią na obecne potrzeby handlowców. Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada „Rozmowa o cenie!!!”. W chwili obecnej tańsza konkurencja stała się dodatkowym mocnym argument na „zbijanie” ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia. Cele […]

Obiekcje klientów

Dostępne terminy: 28 marca 2018 Miejsce: Warszawa Obiekcje klienta są nieodłącznym sprzedaży i obsługi klientów zarówno tych na rynku BtB i BtC. Każdy manager i specjalista zawodowo zajmujący się sprzedażą codziennie styka się z obiekcjami swoich klientów. Obiekcje najczęściej traktuje się jako sygnał gotowości zakupowej klienta. Od tego czy sprzedawcy uda się poradzić z nimi […]