Radzenie sobie z obiekcjami klienta

Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta

Dostępne terminy: 27 lutego 2018r. 11 kwietnia 2018r. Miejsce: Warszawa. Zrozumienie motywacji klienta, jego zachowania, oraz umiejętność adekwatnego działania handlowca, wymaga poznania procesów psychologii zakupów, oraz rozumienia przyzwyczajeń osób w zakresie komunikowania się, relacji i wartości społecznych. To co decyduje o efekcie handlowym jest najczęściej niewidoczne i nieujawniane przez klientów. Możesz doświadczyć tego podczas szkolenia […]

Perswazja w sprzedaży. Sprzedaż perswazyjna

Dostępne terminy: 28 lutego 2018. Miejsce: Warszawa. Program szkolenia z perswazji, który prezentujemy w całości jest poświęcony kształceniu umiejętności związanych z perswazją w procesie sprzedaży. Perswazja, wywieranie wpływu, manipulacja – całe nasze życie to nieustanny proces przekonywania. Przekonujemy dzieci aby poszły wcześnie spać, używamy argumentów aby przekonać żonę, że zakup harleya jest niezbędny dla komfortu […]

Techniki obrony ceny

Dostępne terminy: 21 lutego 2018r. Miejsce: Warszawa. Szkolenie techniki obrony ceny jest odpowiedzią na obecne potrzeby handlowców. Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada „Rozmowa o cenie!!!”. W chwili obecnej tańsza konkurencja stała się dodatkowym mocnym argument na „zbijanie” ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia. Cele szkolenia „Techniki obrony […]

Obiekcje klientów

Dostępne terminy: 31 stycznia 2018r. 28 lutego 2018r. Miejsce: Warszawa Obiekcje klienta są nieodłącznym sprzedaży i obsługi klientów zarówno tych na rynku BtB i BtC. Każdy manager i specjalista zawodowo zajmujący się sprzedażą codziennie styka się z obiekcjami swoich klientów. Obiekcje najczęściej traktuje się jako sygnał gotowości zakupowej klienta. Od tego czy sprzedawcy uda się […]