szkolenie obsługa klienta

Standardy obsługi klienta

Dostępne terminy: 5 lutego 2018r. Miejsce: Warszawa. Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia. Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd. Ale spróbuj zadać sobie pytanie: Co to oznacza? Co oznacza, że klient powinien szybko otrzymać interesujące go informacje? Szybko to w […]

Typy klientów

Dostępne terminy: 24 stycznia 2018r, 21 lutego 2018r. Miejsce: Warszawa. Wspólnym doświadczeniem osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta jest przekonanie, że nie ze wszystkimi klientami da się rozmawiać w ten sam sposób. Z jednymi komunikacja układa się bardzo dobrze, klient i sprzedawca doskonale rozumieją się, mogą rozmawiać godzinami – „nadając na tej samej fali” […]

Profesjonalna obsługa klienta

Dostępne terminy: 21 lutego 2018. Miejsce: Warszawa. Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Ojciec, współczesnego zarządzania, Drucker, powiedział, że szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować. Dlatego tego też, główny potencjał firmy to zadowoleni klienci. Nie sam produkt czy usługa decyduje o […]